dinsdag 11 september 2012

en hier rijd ik voor om..!

hoi Els,

de foto's van jouw bloemen vind ik ongelooflijk mooi. die collage is een en al uitbundigheid van kleur en vorm, prachtig! Je hebt echt iets van de essentie van hun schoonheid weten te 'vangen'.

bloemen zijn ook voor mij een thema, vooral op mijn natuur-blog. ik houd daar bij wat er zoal groeit en bloeit op het terrein achter mijn huis, en volg de flora en fauna door de seizoenen heen.
maar er zijn veel meer 'thema's' of onderwerpen die mij boeien en waar ik foto's van maak.


dit gebouw ligt aan de rand van het Bio Science Park in Leiden. ik kom er langs als ik naar Den Haag ga. afgelopen zondag zag ik op de heenweg hoe de roodbruine muur met ramen en brandtrap werd weerspiegeld in de glazen wand van de hoofdingang en ik vond dat zo'n mooi beeld dat ik een paar uur later op de terugweg het Bio Science Park ben ingereden om een foto te maken. het was zeker de moeite waard! je moet echt heel goed kijken om te zien dat het roodbruine gebouw aan de bovenkant 'echt' is maar aan de onderkant een weerspiegeling is van de vleugel rechts, buiten beeld....
(als je het hele gebouw wilt zien kun je hier klikken)

ik ben gek op dit soort 'zoekplaatjes' en 'gezichtsbedrog' ... en ik rijd er graag een blokje voor om!

groetjes van helga


Geen opmerkingen:

Een reactie posten