maandag 10 september 2012

Kom ik altijd mee thuis.

Hallo Helga

Ik heb heel erg genoten van het kijken naar jou spiegel foto, wat valt daar veel te zien. Je kunt door het inkaderen inderdaad met je ogen helemaal volgen wat er gebeurd.
Ik zal zeker met andere ogen naar de volgende spiegeling kijken!!!

In tegenstelling tot mijn eigen spiegel foto's, kader ik ze meestal niet in, het zijn meer zoek plaatjes en voor mij ligt de focus juist puur op de spiegeling.


Dan vroeg jij mij of ik bepaalde compositie stijl of thema heb. Tja wat zal ik daar nu op antwoorden, dat vind ik best een lastige vraag. Nu ja de vraag was waarschijnlijk niet zo lastig, maar mijn antwoord beslist wel.
Ik heb zowiezo een paar thema's. Onder andere brandkranen, die kan ik niet voorbij gaan zonder te fotograferen, schapen zijn ook een hot item in mijn foto collectie, en elke vakantie of weekendtrip ontstaat er ook vaak spontaan een thema in mijn collectie, afgelopen vakantie waren het bankjes. In alle soorten en maten, het begon in Tilburg dit jaar met allerlei leuke mosaic bankjes, later kwamen we bankjes tegen met gebreide lappen erom en daar was de banken tic geboren. Zo heb ik ook al eens deuren, paarden(kunst), straatwerk, hekjes en deurkloppers, als thema gehad.
Maar elke foto trip kom ik thuis met bloemen foto's. Zie hieronder een kleine collage.


Het maakt mij niet zoveel uit of de bloemen bij iemand in de tuin staan of langs de kant van de weg, als ik er maar foto's van kan maken, als close-up of een mooi overzicht.
Als jij in jouw collectie kijkt zul je vast ook van deze thema's of stijlen tegenkomen, kun je er iets van laten zien?

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten