vrijdag 28 september 2012

Reclame.

Hallo Helga,

Ik vind jou beide toeval treffers erg goed gezien en bijzonder geslaagd.
De een, waar de letters een soort van tattoo vormen op de armen van de man in de wasserij. Zo leuk gezien.
De tweede, even die blik op zij, net of hij gluurt op de wallen. Gaaf.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel veel van zulke toeval treffers heb, omdat ik simpel weg niet vaak mensen voor de camera neem buiten mijn eigen familie. Maar afgelopen zomer heb ik wel bij toeval een shoot gezien voor een of andere reclame of zoiets, daar kon ik vanaf mijn gezichts punt niet anders dan even een foto van maken.


Dat was voor mij echt een moment van op het juiste moment op de juiste plaats, ook deze van de schaftende bouwvakkers kon ik niet laten gaan.


Ik hoop dat je dat bedoelde met toeval treffers, voor mij waren het dat zeker!

GroetjEls


2 opmerkingen:

  1. De schaftende bouwvakkers is een goude foto! Heerlijk net een groepje schooljongens zo bij mekaar , lekker aan het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto! Perfect hoe de mannen in keurige zithouding genieten van een pauze en een sigaretje draaien.

    BeantwoordenVerwijderen