zondag 2 september 2012

Waarom ik niet vis!

Hoi Helga, De reden dat ik als vrouw niet vis en ik denk vele met mij is dat ik er niet aan moet denken om die vis schoon te maken als hij eenmaal gevangen is. Ik geniet er wel van en vind heel veel vis, schaal en schelp dieren erg lekker.
Nog een reden zou kunnen zijn, dat ik niet zo lang stil zou willen zitten langs de kant van de sloot in weer en wind, misschien wel wachtend op helemaal niets! Nee, laat mij maar lekker wandelen met mijn camera. Hoe zit dat bij jou! Wat zou jij doen? GroetjEls

3 opmerkingen:

  1. jaja, een beetje badinerend doen over die mannen die hun tijd maar staan of zitten te verdoen met hun hengeltjes, maar hoe denk je dat al die lekkernijen in die vitrine zijn gekomen? Hahahaha (ironisch bedoeld). Het meest trieste beeld vind ik als zo'n vissende man zijn vrouw wel heeft weten te bewegen om mee te gaan en zij erbij zit met een romannetje...

    Overigens leuk te zien dat er echt een conversatie tusssen jullie ontstaat, zoals dat zo vaak gaat: associƫrend van het een op het ander. Ik ben benieuwd waar jullie op deze manier op uitkomen. Daarover gesproken: Helga, kun je er zo'n dingetje opzetten waarmee je je kunt aanmelden voor een mailtje bij nieuwe posts?

    Groetjes,

    Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, vissen is ook mijn ding niet, althans niet met een hengel langs de waterkant! Vanaf een boot klinkt al beter! En vis eten al helemaal. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen