maandag 22 oktober 2012

Dat zegt...

Hoi Helga,

Die geweldige sfeervolle foto's zeggen heel veel. Ze zeggen dat jij oog hebt voor schoonheid en sfeer. Dat je geniet van het verstilde van de nacht en dat heel mooi weet vast te leggen zodat ook wij daar weer van kunnen genieten.
Als ik dan kijk naar de laatste, degene die jou en mij het meest aanspreekt, dan zou ik het volgende kunnen opmerken; dat jij een heel warme kern (hart) hebt, maar dat je voorzichtig bent om dat te tonen of te geven aan zomaar iemand uit angst (opnieuw) gekwetst te worden, dat lijkt misschien onbereikbaarheid maar naar mijn idee is het een stukje zelfbescherming rondom die mooie warme kern.

Voor mij lijkt het of de bossage in de foto het warme licht in de woonkamer tegen al te opdringerige blikken vanaf buiten beschermd. Maar je tevens toch de gelegenheid geeft er op enige afstand van te laten genieten.

Vandaag, voordat ik naar mijn moeder ging om daar de nodige kleine klusjes te doen ben ik onderweg enkel keren gestopt. Wat ik heb kunnen fotograferen maakte mij echt heel blij.



Was het bij jullie ook mistig?

GroetjEls


Geen opmerkingen:

Een reactie posten