zondag 28 oktober 2012

Er wonen.

Hoi Helga,

Wat een mooie paddenstoelen foto's heb jij gemaakt, de kleuren zijn super. Vooral van die 2e. Bijna lichtgevend oranjegeel. Dat aandikken op de computer kan dus geen kwaad. Ook van boven vind ik ze heel bijzonder. Jij hebt dan inmiddels ook ontdekt dat er telkens dezelfde soort op dezelfde plaats komt, hoe gaaf is dat, is het dan ook nog eens rond hetzelfde tijdstip? Hier tref ik nog niet zulke mooie groepen hoor. Die ik heb genomen was echt toeval! Ik had mijn camera op de grond gezet.
Ik ga er nooit bij liggen, maar mijn camera moet wel heel erg veel aankunnen.
Heb de hoop nog steeds die rood met witte stippen waar de kaboutertjes in schijnen te wonen tegen te komen.

Over wonen gesproken.
Dit is het plekje waar ik ben opgegroeid.


Dit hieronder is een deel van mijn huiskamer met zicht op de tuin.


Morgen is het weer een bijzondere dag voor ons gezin omdat onze oudste samen met zijn vriendin en haar dochter(tje) gaan tekenen bij de notaris voor een gezamenlijke woning en de komende tijd dus staat in het teken van het naar hun zin maken van de woning voor hun met een beetje hand en span diensten van ons.

GroetjEls





Geen opmerkingen:

Een reactie posten