woensdag 24 oktober 2012

Gesluierd licht.

Hoi Helga,


Je mist foto's zijn heel mooi, ik kan me voorstellen hoe je hebt staan wachten tot zichtbaar werd wat er achter het geluid tevoorschijn zou komen. Ben helemaal met je eens dat de silhouetten op de boot en als reflectie in het water een echte toevoeging zijn op het tafereel. Het gesluierde licht met een grijze toon en dat frisse groen op de voorgrond heeft een krachtig plaatje opgeleverd vooral door de sterke compositie.

En ja spinnenwebben en dit weertype blijven favoriet, ik heb er aan mijn kant ook diverse geschoten. Niet aan de leuning van de brug maar tussen de planten in mijn moeders tuin. Jouw exemplaar is heel goed getroffen.

Ik ben tevens blij dat je het commentaar waartoe je mij uitnodigde op je nacht foto's niet te aanmatigend vond, maar dat kwam recht uit mijn hart.


Terwijl ik op spinnenwebben jacht was, kwam ik in mijn eigen tuin deze passiebloem nog tegen waar heel subtiel ook de water druppeltjes op zichtbaar waren.


Nu maak ik zo wie zo al graag foto's van deze schitterende bloemen, maar met dit beetje extra vond ik het nog mooier.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten