woensdag 10 oktober 2012

herfst

read the english text

hallo Els,

dat 'wow' gevoel snap ik helemaal! wat zit er veel detail in die foto! en dat terwijl het licht vrij zacht en diffuus is en de kleuren ook. mooi hoor! ben benieuwd naar je volgende shots

ik gebruik de speciale programma's en filters van mijn Olympus bijna nooit, misschien een goed idee om me daar wat meer in te verdiepen. meestal heb ik mijn camera op diafragma prioriteit staan, de grootste lensopening voor zo weinig mogelijk scherptediepte, zodat mijn onderwerp mooi loskomt van de achtergrond, zoals in deze foto die ik vorige week heb genomen.


geniet jij ook zo van de herfst?

groetjes van helga

ps: na vanochtend weet ik weer precies waarom ik mijn camera altijd met de hierboven beschreven instellingen schietklaar heb liggen....
terwijl ik de honden aan het uitlaten was, vloog een buizerd voor ons uit en landde in de kale top van een boom. heb meteen mijn toestel uit de tas gegrist en hoefde alleen maar even in te zoomen voor deze schitterende foto!


heb al wel heel veel roofvogels boven de bomen zien zweven de afgelopen jaren, maar dit is de eerste die ik voor mijn lens kreeg. indrukwekkend beest he?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten