maandag 15 oktober 2012

Lijnen.

read the english text

Hoi Helga,

Jou post in contrast en korrel vind ik erg mooi. De eerste zwart wit foto is er een naar mijn hart. Zulk een mooi contrast maar ook zoveel te zien en te ontdekken in de foto zelf. Heerlijk totaal beeld.

En dan de tweede foto, wat een romantische sfeer heb jij kunnen vast leggen iets totaal anders dan de sfeer in mijn nacht foto. Wat een verschillen en ik was al zo blij met de mijne, die van jou benaderd wat ik in de tijd van foto film heb gedaan in nachtelijk Amsterdam.

Ik zal even voor beide foto's de exif oplepelen. De nacht foto, focus 10,4 mm=28 mm, belichting 0.25 sec(1/4), F 1,8, ISO 3200, automatische witbalans, tijd 23.26.34

Voor de zwartwit foto ook weer, focus 10,4=28mm, belichting 1/100, F 5,6, ISO 125 WB auto

Onze volgende opdracht voor Kim Manley Ort's workshop is lijnen nu zag ik jou slaapkamer foto en laat ik nu vorige week iets soortgelijks gemaakt hebben in de woonkamer, het zal eens niet.
Het toeval zorgt er voor dat we weer met hetzelfde bezig zijn.


Dit straatbeeld laat ook wel aardige lijnen zien.


Veel plezier met het zoeken naar lijnen, groetjEls


Geen opmerkingen:

Een reactie posten