donderdag 4 oktober 2012

Samengevat in een beeld.

Hallo Helga,

Dat jij een enorme verzameling foto's had en ook een bescheiden aantal blogs met elk hun eigen specialiteit vind ik bijzonder. Via jou blogs kan ik van die foto's al een beetje meegenieten. Maar dat de foto's van het grote hoefblad door jou gerekend worden als een verzameling vind ik verrassend te noemen, ik had niet gek opgekeken als het water zou zijn geweest.

Het is fijn dat jij heel goed weet wat je fotografeert want ik zou niet eens geweten hebben dat het fantastisch dorre opgevouwen gekreukelde blad wat zich koestert in het zonlicht waardoor de structuur zo mooi uitkomt groot hoefblad heet. Ik vind zowel de kleur als de zwart/wit versies erg gaaf. Ben er niet uit welke als favoriet te kiezen.

En dan die pot met veertjes, jeeh wat heb je er veel gevonden in zo'n relatief korte tijd en wat staat dat leuk, de foto is erg mooi, wat een mooi licht en dat geeft een heel aparte reflectie. Een heel gave verzameling.


In bovenstaande foto heb ik ook een aantal favorieten proberen te vangen.

En in onderstaande foto heb ik een reflectie gevangen, bij het uploaden viel mijn oog echter op de achtergrond die bijna de sfeer van een aquarel uitstraalde wat deze foto van een simpele polder voor mij tot iets aparts maakte.


Kom jij ook wel eens zulke leuke verrassingen tegen?

GroetjEls





Geen opmerkingen:

Een reactie posten