zaterdag 20 oktober 2012

Somber.

Hallo Helga,


Gelukkig heb ik absoluut geen last van somberheid of chagrijn door de regen, dat lijkt me wel heel vervelend, gelukkig dat je er dan verplicht uit moet, nee ik heb meer problemen van lastige ledematen. Die plu gaat dan ook helaas niet werken of ik moet een personal paraplu ophouder meenemen. En ja, die zou ik best kunnen charteren maar die zijn door de week meest aan het werk.
Ik vind het dan ook niet erg om met regen laarzen door de regen te lopen, lekker warme trui aan en gaan. Maar foto's maken lukt dan niet, de knopjes laten zich niet bedienen.
Misschien als het ooit eens warm water regent. ;-)

Maar dat neemt niet weg dat ik geniet van het moois dat jij mij laat zien, ik vind ze beiden weer de moeite waard. Ze zijn heel verschillend maar o zo mooi. Ik vind persoonlijk jou beschrijvingen al zeer treffend en heb daar weinig meer aan toe te voegen. De foto van het slot vind ik in zijn eenvoud en simpele kleurstelling deze keer het allermooist.

Gisteren waren we in de straat waar onze jongste woont en daar heb ik deze mooie boom even genomen. Ik vind de kleuren pracht geweldig.


En toen de kaarsjes gisteravond brandde en ik nog te weinig foto's had kunnen maken naar mijn zin heb ik deze onder andere gemaakt.
Het laat aardig wat warmte zien op een andere manier dan in de bovenstaande foto.


Fijn weekend, groetjEls



Geen opmerkingen:

Een reactie posten