zondag 7 oktober 2012

Totaal anders.

Fantastisch Helga,

Wat een super foto's heb jij gepost, ik vind die meneer die mij langs dat beeld heen zo een beetje duister aankijkt best een stukje spanning oproepen. Mooi van kleur is deze en leuke beelden om te fotograferen trouwens.

Maar dan die hipstamatic foto's, die vind ik in een woord superformiweldigeindefantakolosachtig, dat woord komt uit Mary Poppins als ik me dat goed herinner en als je er naar kijkt waan je jezelf ook een beetje in een wondere wereld.
De kleuren, de diepte, de reflectie's, de zoek plaatjes, kortom er valt zo ontzettend veel te zien, als je denkt dat je ze goed bekeken hebt ontdek je toch weer iets nieuws. Het is bijna niet voor te stellen dat die gewoon gemaakt worden met een telefoon. Want dat is toch zo, de foto's in deze gave collage heb je toch met je telefoon gemaakt?
Het is dat ik nooit met een telefoon op stap ga, anders wist ik het wel.
Vind het super dat je deze cadeautjes gedeeld hebt, vind ze zeer de moeite van het kijken en nog eens kijken en nog eens waard.

Maar na al het moois van de meer complexe foto's, kon ik van mijn afgelopen foto wandeling ook de totaal andere, simpele eenvoud van dit onderstaande plaatje waarderen.


GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten