dinsdag 2 oktober 2012

Water met.

Hallo Helga,

Wat kan simpel water mooi zijn, mooi van kleur, zoveel nuances, onder invloed van licht en schaduw, maar ook mooi van vorm door de golven. Heel bijzonder vastgelegd zo.

Ik heb er nog nooit aan gedacht dat op die manier te fotograferen. Ik heb heel veel water foto's in mijn mappen zitten maar er zit altijd een onderwerp bij.
Zoals je hier onder kunt zien.


of deze


Zoals jij al jaren gefascineerd wordt door water wordt ik al jaren aangetrokken door schapen in alle vormen en maten, echte dat wil zeggen levende maar ook de onechte, van pluche tot standbeeld of andere kunst, maar dan wil ik ze wel zelf kunnen fotograferen. Of nog mooier aan mijn verzameling toevoegen en dan fotograferen.


Heb jij ook een verzameling?

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten