donderdag 18 oktober 2012

Weer.

read the english text

Hallo Helga,

Jouw combinatie foto's van licht en lijnen op de muur of kast zijn heel erg geslaagd. Er zit heel veel te kijken in. De lichtlijnen vormen een abstract spel. Ook van de luxaflex zijn heel mooi. En och wat dat genadeloos betreft, dat stof geeft extra structuur en dimensie, en dat komt volgens mij ook nog aan de beurt en ik weet wel wat ik liever doe, spelen natuurlijk.


Wees maar blij dat je op het juiste moment op de juiste plaats was om met dit mooie licht zulke mooie opnamen te maken, ik wacht hier al enkele dagen, op droog weer zodat ik er op uit kan trekken, al is het maar rondom het huis. Ik heb dus vanmorgen maar de stofdoek en de stofzuiger gehanteerd, in de hoop morgen wel een foto uurtje te hebben.



Voor deze post heb ik dus wat oud materiaal opgedoken.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten