dinsdag 20 november 2012

kijk nou toch....

hoi Els,

bizar hoor, dat plaatje.... moest echt twee keer kijken voor ik in de gaten had dat het geen sneeuw was...:-()
mooie compositie ook, met die diagonaal van de stoeprand die helemaal in de verte verdwijnt. en je kunt nog sporen van natte banden zien ook, er is kennelijk een auto van het erf de straat op gereden, dwars door die 'sneeuw' haha!

je andere foto maakt me heel nieuwsgierig... ben echt superbenieuwd hoe een stoere alternatieve kerstboom eruit ziet......dus ik kan niet wachten tot 'ie af is!

vandaag heb ik ook een paar intrigerende dingen gefotografeerd. 


dit is de brug naar ons 'eiland', gezien vanaf de overkant van het water. er staat al jaren een blauw 'graffiti-oog' aan de andere kant (op mijn natuurblog te zien) maar vandaag zag ik ineens deze rode in precies dezelfde stijl....! volgens mij zit die er nog niet zo lang. vraag me af of hij door dezelfde 'kunstenaar' gemaakt is, of door een creatieve bewonderaar.....


terwijl ik naar dat rode oog stond te staren, zag ik in het water het grillige spiegelbeeld van een meneer die in zijn paarse joggingpak hijgend tegen de brugleuning hing. mijn camera zwaaide natuurlijk onmiddellijk zijn kant op....

dat zijn van die momenten dat ik tegen mezelf of tegen de honden zeg: kijk nou toch....

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten