woensdag 7 november 2012

Lang geleden.

Hou Helga,

Wat leuk dat zo'n fietsenrek met een reclame van lang geleden nu nog gebruikt wordt. Ik was nog een klein meisje dat er Joy limonade was. Kregen wij alleen als er een feestje was, deze foto is ook een feestje om naar te kijken ook al is het onderwerp nog zo simpel. De kleur knalt lekker en maakt de foto heerlijk vrolijk.
Ook je tweede foto vind ik heel bijzonder en maakt je best vrolijk je kunt je voorstellen dat de 'hang'jeugd daar druk doende mee is geweest om dat zo mooi mogelijk vast te leggen. Heerlijk helder, ik ben ook niet van de heineke, maar op zijn tijd een lekker glas rosé sla ik beslist niet af.

Ik werd bijzonder vrolijk van het bijwonen van deze beide acties, het ene was al afgelopen zomer, alweer wat langer geleden en de tweede was vandaag tijdens het schilderwerk, ze kon natuurlijk niet achterblijven op wat haar eigen kamertje moet worden.


Aangezien ze haar mooie kleren aanhad, hebben we even een alternatieve verf schort gemaakt.


Kleine moeite, groot plezier, groetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten