zaterdag 17 november 2012

weekendfoto's: sonja samsung

hoi Els,

wat een mooie kleur roze, die elfjeslijm... en dan in die felblauwe emmer! een prachtig plaatje. ik denk dat de elfenbankjes wel op zouden knappen van een roze sierlaagje, maar of de elfjes er aan blijven plakken weet ik nog zo net niet...:-()
je bankje is schitterend, met al die herfst-attributen. inderdaad een jaargetijde thema. ik kan niet geloven dat het al bijna winter is....

de weekendfoto's hieronder, wederom van Sonja Samsung, refereren al wel aan de winter. een geweldige verzameling warme hoofddeksels en sjaals op een rijtje, en ook nog eens van twee kanten op de foto gezet... ik vind het een prachtig tweeluik


die zonnebrillen zijn helemaal super, ze versterken de diagonaal doordat ze de bemutste hoofden  met elkaar verbinden. en tegelijkertijd hebben ze ook een vervreemdend, ondoorgrondelijk effect.


van deze kant zie je weer heel andere details dan op de eerste foto, leuk he?
sonja, alweer bedankt voor deze intrigerende bijdrage!

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi
    Ik vind het vooral leuk dat je bij de onderste foto een meer voorjaars gevoel krijgt dan bij de bovenste waar de nadruk juist meer ligt op het winterse deel van de foto. Is dit een soort van kringloop winkel, zo'n gevoel krijg ik ervan, weet anders niet of ik daar mijn outfit wel wil aanschaffen, de diverse kleuren bij elkaar...! Voor mijn gevoel slaat het soms de plank volledig mis, die stropdas op dat overhemd, jak...

    BeantwoordenVerwijderen