vrijdag 14 december 2012

Arrangeren.

Hoi Helga

Wat een intrigerende foto's heb je geplaatst, ik heb vooral bij de tweede heel goed moeten kijken wat ik nu eigenlijk zag. Geweldig, de reflectie en vervorming van hetgeen gespiegeld word. Kan me helemaal indenken dat je daar wel even mee wilt spelen, jammer dat de kou je dan naar binnen dirigeert.


Heb me eerlijk gezegd nog nooit met stillevens bezig gehouden, van de zomer wel bij toeval deze op de aanrecht genomen.




Fijn dat jij je hele ziel en zaligheid kwijt kan in de fotografie en gelukkig delen we de liefde voor de fotografie en daardoor beleef ik veel plezier aan dit gezamenlijke blog en jij ook volgens mij! Het daagt mij in elk geval uit om eens wat meer tekst te gebruiken, want daar heb ik eigenlijk een pesthekel aan. Wens je veel inspiratie.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten