maandag 17 december 2012

Geen.

Hoi Helga

Wat hebben jij en Sonja gave toeval treffers kunnen plaatsen, daar heb ik opnieuw van genoten. Ik vind van beiden de eerste foto de meest mooie vanwege de sereniteit en rust die beiden uitstralen. Heerlijk om te zien en goed dat jullie dat gezien hebben of daarop even hebben gewacht.

Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik dus niet veel of eigenlijk geen van die toevals treffers in mijn assortiment heb zitten. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zie, klik en verder ga. Ik maak maar zelden een nieuwe compositie of meerdere foto's op dezelfde locatie op hetzelfde moment. Ik sta nooit lang stil op een plek.

Misschien kun je van de volgende foto echter zeggen dat de meneer op zijn ferrari op het verkeerde moment voor mij voorbij kwam en daardoor toch een soort leuke toevalstreffer werd. Stilstaan versus beweging.


Onderstaande foto heb ik genomen omdat alles wat je ziet open stond, vond ik ook wel een leuke toevalstreffer.


Daar kon ik bij het bekijken van mijn foto's dan wel weer echt van genieten.

GroetjEls

p.s. Heb je trouwens gezien dat we alweer 100 berichten hebben gepost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten