woensdag 5 december 2012

goedgemutst

hallo Els,

wat een prachtige piet, zo helemaal in blauw fluweel met gele tressen... 
als kind wou ik altijd een pieten-pak aan vanwege die mooie kleurige stoffen. maar niet zo'n rare pet en zo'n zwartgeverfde kop, dat vond (en vind) ik maar niks....:-()

lekker druilerig weer was het bij jou, je foto laat de natte, sombere kilte goed zien.... echt een dag om onder de wol te blijven.  

ik heb weinig van sinterklaas meegekregen, hooguit wat vrolijke etalages zoals deze.


alweer van die feestelijke felle kleuren (maar geen zwarte kop, haha)... eigenlijk vind ik die grote glazen ballen, die al een beetje aan kerst doen denken, het mooist.

hier zijn nog twee foto's uit dezelfde winkelstraat. er is daar altijd zo veel te zien, heerlijk!

kan me niet meer herinneren welke winkel op het linkerplaatje staat, maar vond de combinatie van vormen en kleuren en reflecties zo mooi dat ik er een foto van heb gemaakt.
de rechterfoto draag ik op aan jou, want na zo'n weekje ziek zijn kun je het beste goedgemutst de wereld weer tegemoet treden...:-()

beterschap en groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten