woensdag 19 december 2012

Kijk...

Hoi Helga

Wat een gave foto's kun je toch maken met je iphone, de eerste is net of er iemand in de spiegel van de kapper kijkt, maar dan omgekeerd. Deed me direct denken aan de reclame, kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper, je foto kan er in elk geval een prima reclame voor zijn. Zo mooi, een ronde foto in een vierkant kader. Doe je dat in een keer met een lens? Hoe moet ik me dat precies voorstellen. Zou dus zomaar in de verleiding komen om een iphone aan te schaffen voor het fotograferen, maar ik zou vergeten er mee te bellen. Heb zo'n hekel aan de telefoon. En dat als ex telefoniste. De tweede is super vanwege de dames maar ook vanwege het feit dat net die ene letter is weg gevallen.

Het antwoord was deze keer niet simpel voor me, dus heb ik gekozen voor de foto's die ik laatst heb gemaakt tijdens mijn bezoek aan het tuincentrum.




Iets totaal anders dan je zou verwachten, maar ik vond het heel bijzonder en apart. Het had van alles een beetje, het nodigde uit voor een foto vanwege de sfeer, winter, landschap, miniaturen, hobby, creativiteit maar bovenal schaapjes.
Hier moet zeker weer een antwoord op te vinden zijn, wens je er veel plezier bij, groetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten