dinsdag 4 december 2012

komt Sint...

Hoi Helga,

Moet heel eerlijk bekennen dat ik weinig van dat moois gezien heb, omdat ik alleen mijn bedje ben uitgekomen voor onderstaand feestje, ben dus blij dat ik van jou foto's mag mee genieten, want wat zijn ze prachtig. De een nog mooier dan de ander, vind het licht helemaal geweldig.
Ook jou nieuwe blog is weer helemaal top, ja welk blog eigenlijk niet. Kan er geen genoeg van krijgen. Er is altijd wel wat nieuws te zien.


Ook nu ben ik niet verder gekomen dan van achter de ramen kijken naar wat er uit de lucht kwam vallen.


Want gisteren was mijn bedje ook nog mijn grootste vriend en had ik het afwisselend warm en koud. Gelukkig mis ik niets als ik naar buiten kijk, de sneeuw wordt nog een grote derrie en blijft nog niet liggen, de regen spoelt het later zelfs weer helemaal weg.

GroetjEls


Geen opmerkingen:

Een reactie posten