dinsdag 11 december 2012

spelen

hoi Els,

mooie sfeerfoto's heb je gemaakt, ik voelde me van binnen helemaal grijs, nat en koud worden, brrr.... het was hier de afgelopen dagen ook niet erg vrolijk, een koude wind en heftige regenbuien gierden om het huis. geen weer om foto's te maken dus....

heb lekker binnen gezeten en een paar foto's die ik eigenlijk wilde weggooien in Photoshop bewerkt.


dat is een nieuwe hobby van me, kijken of ik 'mislukte' foto's toch nog zodanig kan 'opknappen' dat alsnog zichtbaar wordt wat me in het oorspronkelijke beeld aantrok, zoals hier het felle geel en de strakke vorm van de kruiwagen met het heldere groen en de grillige vorm van het blad. 


hier is de originele foto waar ik na intensieve bewerking in Lightroom nog steeds niet tevreden over was. ben nu toch wel blij dat ik hem niet naar de prullenbak heb gesleept :-()

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten