dinsdag 29 januari 2013

druk

hallo Els,

moest even heel goed naar je tweede foto kijken om te ontdekken wat er nou eigenlijk opstaat, lol! mijn gezond verstand zegt: citrusvrucht, sinaasappel of mandarijn, klopt dat?
hele intrigerende foto's allebei. zonder tekst heb je helemaal geen idee waar je naar zit te kijken... . door de extreme close up van de details verlies je het zicht op de context. dat vind ik heel erg leuk, als er iets te raden valt op een foto.

gisteren was ik voor het eerst weer eens in de stad. de kou en de vorst waren letterlijk als sneeuw voor de zon verdwenen en het was er weer lekker druk. heb een paar hele mooie foto's gemaakt, waaronder deze twee


het zonnetje scheen volop en dan valt er meteen weer een heleboel te zien. zoals hier al die verschillende lagen: binnen, buiten, de weerspiegelingen in het glas, geweldig!


op deze foto is het ook bijzonder druk, hoewel er niet eens mensen op staan... :-() ik vind het een nogal bizar en surrealistisch schouwspel...!

ben jij ook zo blij dat de sneeuw is verdwenen? ik begon me behoorlijk opgesloten te voelen de laatste dagen.

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten