donderdag 10 januari 2013

Gelukkig.

Hoi Helga,

Het is inderdaad een veel besproken onderwerp. Zoveel mensen, zoveel meningen. En terecht, ieder de zijne, denk ik dan. Je hebt er wel werk van gemaakt door er goede stukken van te zoeken op het net. Knap dat je dat zo goed kunt.

Zal nog even de gelegenheid nemen om de reactie van de juf voor een deel toe te lichten, gelukkig zijn er hier geen zieke geesten, anders hadden jullie die reden zomaar kunnen raden, ik ben jaren vaste fotograaf geweest voor een basisschool in de buurt en ben om die reden bekend met het protocol en de reden daarvan.
Door opkomst van zeer goede foto bewerking programma's, digitale camera's en zieke geesten is één en één twee en dat zal je kind maar wezen, zonder het te zijn, snap je hem nog. In mijn ogen telt dat sindsdien niet alleen voor kinderen maar voor elk mens. Niemand ziet zichzelf graag terug in een compromitterende situatie zonder daar weet van te hebben.

De juf had op jouw foto van dat groepje scholieren kunnen zien dat het al een stuk moeilijker was omdat er géén kind vol in beeld is.
Ook het kindje achterop de fiets, geweldige foto, door jouw extra bewerking, al een stuk lastiger te gebruiken vermoed ik?
Ik hoop dat we dan ook met elkaar nog vele mooie mensen foto's blijven maken en telkens opnieuw oprecht beoordelen of we het wel of niet zullen plaatsen.

een en

een =

eend! Vandaag ben ik tijdens mijn foto wandeling geen mensen tegen gekomen die ik voor de lens kon nemen.

GroetjEls


Geen opmerkingen:

Een reactie posten