woensdag 30 januari 2013

Rust.

Hoi Helga,

Wat is er veel te zien op dat onderste plaatje, net als je zelf zegt, zonder dat er een mens op staat. Vind het heel erg mooi, al die koppen, die vogel huisjes, sjaals, sieraden en nog veeeeel meer. Ook die eerste, lekker huiselijk...

Als tegenhanger voor al die drukte!

rust in een natte omgeving...


Ik heb absoluut geen bezwaar tegen een laagje sneeuw, vind het juist erg mooi en sfeer geven, met een hubby die dan veel op pad is voor de gladheidsbestrijding is het vaak wel ongezellig, maar ik vind dat laagje sneeuw nog altijd mooier, fijner dan dit troosteloze van de modder bende zichtbaar op bovenstaande foto die het gevolg is van dooi en regen. De kou doet me geen goed, ook het op de been blijven kan lastig zijn, dat wordt ik dus net als jij de sneeuw zat wordt wel zat. Ik geloof dat ik de sneeuw inderdaad nog nooit zo snel heb zien verdwijnen als deze keer. Maar goed, dat we het weer toch telkens weer moeten nemen zoals het komt.
GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten