vrijdag 25 januari 2013

Uit.

Hoi Helga,

Heerlijk moet dat geweest zijn, lekker even naar de zee en het strand, koud, fris maar gezond. Je foto's laten zeker iets van dat sfeertje zien. Veel lege stoelen en daardoor straalt het leegte uit, dan nog het beetje koude en kille licht maar door de reflecties weer zo mooi. De warme kleur van het kopje geeft juist associaties met genieten. En dan zie ik je vader heerlijk achterover geleund in zijn stoel zitten, genieten van alles wat er om zich heen gebeurd en van jouw/jullie gezelschap.

Het toeval wil dat ik gisteren voor het eerst uit eten ben geweest met mijn jongste zoon sinds hij op zich zelf woont. Dat voelde speciaal.



Daarbij was het ook nog voor het eerst met stokjes en sushi, ik kan zeggen, het was allemaal, zonder uitzondering voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten