woensdag 2 januari 2013

winterlicht

hoi Els,

ook jou wens ik een fantastisch 2013 met vooral heel veel mooie foto momenten :-()

je foto's van Warm Winter Licht zijn prachtig! wat een bijzondere kleuren en lichtjes! heb even de foto's op hun website bekeken maar die halen het niet bij jouw sfeer-impressies. vooral die draak heb je heel mooi gefotografeerd.

je inspireert me om zelf ook maar eens op stap te gaan. in amsterdam wordt momenteel een festival gehouden waar heel bijzondere lichtsculpturen te zien zijn. lijkt me geweldig om daar 's avonds met mijn camera rond te lopen. misschien geef ik me wel op voor een  workshop....  :-()

ook overdag kun je warm winterlicht zien en ervaren! deze foto's heb ik afgelopen week gemaakt.


zicht op de Zijl, donderdagochtend om 11:45. de zon komt maar net door de mist heen.


een wirwar van kale takken op het eiland, verlicht door de laatste zonnestralen, 's middags om 17:00

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten