zondag 10 februari 2013

Foute instelling.

Hsllo Sonja en Helga,

Dan zal ik jullie eerlijk bekennen dat het mij ook heel erg vaak overkomt en dat je soms baalt van het resultaat maar soms ook heel blij bent met wat het oplevert. En als ik moe ben, doe ik geen moeite en gebruik de automaat van mijn camera, werkt ook heel goed, of nog leuker een creatief programma.

@Sonja, ik vind jouw foto's geen van allen tegenvallen. Ze kunnen wat mij betreft allemaal een verhaal vertellen, al is het een verhaal van een kleine 'blunder' wat weer een leermoment is voor een volgende keer. Vooral de laatste foto vind ik gaaf.

@Helga, wat een mooie schitteringen heb jij gevangen. Bij de eerste is het of er een engeltje neerdaalt op aarde, zo mooi!, maar ook de bokeh schittertjes, te gek!

Onderstaand een zelfportret en weg waaiende sneeuw uit de bomen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten