zondag 24 februari 2013

schuim en ijs

hallo Els,

over mijn antwoord op jouw mooie foto's hoefde ik niet lang na te denken......


wel weer bijzonder hoor, dat ik vrijwel op hetzelfde moment ook een foto van schuim maakte...!
deze indrukwekkende golven sloegen gisteren met volle kracht tegen de oever van het eiland.

er lag ook nog ijs op de Zijl, waar de zon op scheen. aan de ene kant van de brug was het nog dicht, aan de andere kant had een boot het in prachtige schotsen gebroken.

rest me nog te vermelden dat het ontzettend koud was....brrrr!

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga, Schuim in het groot, wat een super foto, de kou straalt van je foto's af, ondanks de mooie schittering van het winter zonnetje. Je handen zullen wel 'bevroren' geweest zijn. Een van de redenen dat ik momenteel veel binnenshuis bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen