zondag 24 maart 2013

de enige echte

hallo Els,

van jouw houten tulpen naar een bosje 'echte' dat ik vandaag van de buurvrouw kreeg, 'gewoon, omdat het lente is'.
ik werd er helemaal blij van.

heb ze 's avonds op tafel gezet met een paar led-lampen erop en ben uit de losse hand gaan 'schieten'.
manual mode met lage iso, lange sluitertijden, dus allemaal zwaar onderbelicht. 
daarna in lightroom met de schuifjes gaan spelen.... het was een leuk experiment dat heel goed uitpakte



je kunt goed zien hoe mooi en bijzonder tulpen zijn, zowel qua kleur als qua vorm. 

groetjes van helga

2 opmerkingen:

  1. Prachtig wat jullie beiden met kleuren doen in deze barre winterse tijden. Dat montert op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Helga, wat een heerlijke kleuren stuk voor stuk alhoewel de bovenste twee mij vanwege hun compositie meer aanspreken, doet de onderste dat weer vanwege mijn favoriete kleur. Dit moet een fantastisch lente boeket geweest zijn, ik zie ook nog paars erin. Wat een lieve buurvrouw om jou de lente te brengen en jou een 'uurtje' speel plezier maar nog langer kijk plezier te geven. Wat fijn dat wij daar ook nog een klein beetje van mee kunnen en mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen