maandag 4 maart 2013

indrukwekkend

hoi Els,

voor een antwoord op jouw prachtige fotocollage wilde ik vandaag speciaal op pad gaan, maar dat hoefde helemaal niet! vanochtend stuitte ik tijdens mijn dagelijkse wandeling met de honden op dit indrukwekkende tafereel. heb er meteen een reportage van gemaakt en de mooiste foto's in een collage bij elkaar gezet.


wat deze meneer nou precies aan het doen was, werd me niet helemaal duidelijk.... hij heeft een flinke portie aarde gestort boven op een  berg die al maanden tegenover de veerpont ligt. waar ze al die grond voor willen gaan gebruiken is mij een raadsel. het leverde in ieder geval een paar mooie plaatjes op :-()

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Wat een gelukkig toeval dat dit mooie tafereel zo op je pad kwam. Het heeft een mooie reportage opgeleverd. Het is een compleet verhaal. Ik vind de kleuren zeer aansprekend. Wat er ook met de grond moet gebeuren, jij hebt in elk geval de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen