zondag 7 april 2013

aangespoeld

bij ons in de polder wordt niet veel bijzonders uit het water gevist. wel blijft er van alles in het riet langs de oever hangen. daar sta ik regelmatig bij stil. hier zijn twee shots die ik gisteren gemaakt heb


flessen liggen er in alle soorten en maten, deze viel me op vanwege het groen getinte glas en het blauw gespikkelde rietje.


dit is een minder leuk plaatje, mijn honden hadden er veel belangstelling voor maar ik heb ze er toch maar weggestuurd.

groetjes van helga

3 opmerkingen:

  1. Wat een drama. Ik hoop dat de politie gauw de identiteit kan bepalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bovenste foto, apart verhaal, rietje en fles zo dicht bij elkaar, hoe is het mogelijk. De onderste vertelt een heel ander verhaal. Dat zou zomaar eens heel triest kunnen zijn. Het doet grijpt me aan en doet verdriet. Ik hoop in elk geval dat er een baas is die dit dier mist... en aan wie verteld kan worden wat er mee gebeurd is. Aangrijpende foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste dames,
    begrijpelijk dat jullie aan een huisdier, een poes, denken, maar het is een haas. wilde hem niet zo cru hier op het blog zetten, en vond juist alleen die poten met die luchtbelletjes eromheen erg indrukwekkend. dode hazen liggen hier vrij vaak, in het water of in de struiken, net als dode vogels. het is niet altijd duidelijk hoe ze aan hun eind gekomen zijn maar ik sta er altijd even bij stil en probeer ze op mijn manier een laatste eer te bewijzen

    BeantwoordenVerwijderen