woensdag 3 juli 2013

adembenemend

hoi Els,

van jouw verse, frisse fruit moest ik watertanden. 
toen ik gisteren deze bloemen zag hield ik mijn adem in, zo ongelooflijk mooi en teer en intens van kleur.....


voor deze roos, die aan het hek langs de golfbaan hangt, moest ik een flink stuk door de distels en brandnetels waden, maar dat had ik er wel voor over!


deze zwanenbloem stond met een aantal soortgenoten bij de molen langs de sloot. het is mijn favoriete bloem dus ik heb me lekker uitgeleefd met de foto's. deze vind ik het mooist, het lijkt wel een bosje tulpen op een stengel....:-)

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige keuze, die favoriete bloem van je, die is bijzonder mooi van vorm, kleur en structuur. Fijn dat je daar ook moeite voor hebt gedaan om die zo mooi op de foto vast te leggen.

    Je eerste foto, de roos, was de favoriete bloem van mijn vader, die vind ik zo mooi genomen tegen de bokeh achtergrond. Heel mooi zacht van kleur, maar toch zo levendig en sterk van contrast. Super plaat.

    BeantwoordenVerwijderen