vrijdag 26 juli 2013

rust en stilte

hoi Els,

door de hitte van de afgelopen dagen maken de mensen zich minder druk en is het overal bijzonder rustig. 


tijdens mijn ochtendrondje trof ik deze vrouw liggend in het gras aan. ze rustte even uit van het joggen (in de schaduw onder een boom, heel verstandig!) en was net haar gestrekte armen aan het bestuderen.
pas toen ik thuis was merkte ik dat ik er twee sportende heren bij had 'gevangen' lol!


en zo ziet hetzelfde weiland er 's avonds laat uit, hier met een dikke laag mist langs de grond, en achter de bomen de verlichte contouren van onze wijk. ik kan de stilte bijna voelen en horen als ik naar dit plaatje kijk.

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Helga, wat een heerlijk relaxte foto van de dame liggend in het groene gras. Een heel mooie kijk driehoek gevormd door de sporters en de bankjes samen met de dame op de voorgrond. Lekkere kleuren trouwens ook.

    Dan de tweede foto, die straalt nog meer rust en sfeer uit dan de eerste, heeft zelfs door de mist slierten boven de donkere voorgrond iets mysterieus. De rij verlichte huizen net daarboven met de rij bomen maakt het geheel tegen de verlichte lucht netjes af.

    BeantwoordenVerwijderen