vrijdag 16 augustus 2013

woelwater

het water blijft boeien, ik kan er niet omheen! 
van de week kwam deze sportieveling langscrawlen terwijl ik een zeilboot stond te fotograferen. 


het woord woelwater kwam bij me op toen ik thuis de foto's bekeek, dat betekent namelijk niet alleen een beweeglijk persoon, zoals deze dame, maar slaat ook op de woeling in het water die zij met haar trappelende benen veroorzaakt.


in het park kwam ik deze eend tegen, bepaald geen woelwater! hij stond mij roerloos op één poot aan te staren en bewoog nog geen veertje toen ik hem op de foto zette.....

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. De zwemster is mooi geschoten, lekker die badmuts net boven het water uit in dat felle kleurtje.
    Lekker actieve foto met een zeer geslaagde compositie.
    De eend straalt daar in tegen een heerlijke rust uit. Lekker poetsend op zijn ene poot.Door de groene gloed ook een beetje buitenaards aandoend.

    BeantwoordenVerwijderen