woensdag 13 november 2013

letters

hoi Els,

helemaal geïnspireerd door jouw laatste post ben ik mijn voorraad foto's van de afgelopen week gaan doorspitten op zoek naar tekst. want ook buiten de bebouwde kom kun je bijna dagelijks letters sprokkelen :-))


links een doorkijkje van ons nieuwe poldergemaal, de tekst van het opschrift loopt bijna naadloos over in de bedrijfsnaam op de rug van de monteur die in de deuropening staat. 
rechts een torenhoog reclamebord op Schiphol, met een yen- en een dollar-teken op een vrolijk geel tulpenveld.  


tot slot een superlang schip met een bijzondere naam. vraag me nog steeds af waar die precies op slaat lol! kan me er van alles bij voorstellen......

1 opmerking:

  1. Hoi Helga, wat een mooie letterbrij heb jij gevonden, ik vind ze helemaal leuk, vooral die ene met al die reflecties. En wat een super naam heeft de onderste boot.
    GroetjEls

    BeantwoordenVerwijderen