zaterdag 18 januari 2014

van alles wat

hoi Els,

om de achterliggende periode te overbruggen hier een kleine selectie uit mijn 'oogst' van de afgelopen weken


spiegelingen in de etalage van een modewinkel tegenover van der Zon (Leiden's bekendste en oudste slagerij)


een jonge meeuw die op één poot staat te balanceren op de brugleuning bij de veerpont. prachtig winterlicht die dag....


close up van een felgekleurde tulp, begin dit jaar gekregen van een lieve Portugese vriendin.

wat is fotograferen toch leuk hè..... ?

groetjes van helga


1 opmerking:

  1. Je hebt niet stil gezeten afgelopen periode, nu had ik dat ook al een beetje gevolgd via Flickr en de blogs waar jij wel netjes op postte, het was aan mijn kant dat het echt even heeft stil gelegen, ook veelal het fotograferen op wat huis tuin en keukenplaatjes, lees privé na.

    Ik vind je bovenste foto met al die lagen erg mooi, een echte Helga, genieten dus. Ook de meeuw kan ik vanwege het onderwerp zeer waarderen en dan de close-up van je tulp, dubbel genieten voor jou in de vaas en voor ons als blog bezoeker. Dank je...

    BeantwoordenVerwijderen