donderdag 24 juli 2014

dialoog

hallo Els,

wat heb ik onze dialoog gemist! je foto's hebben me weer geweldig geïnspireerd de afgelopen dagen.


ook ik ben een groot fan van hartig. maar in de zomer is dit mijn favoriet. 


je water-spetter foto was zo te zien genomen in een doe-het-zelf supermarkt of tuincentrum. ik moest daar aan denken toen ik van de week in dit woonwarenhuis ronddwaalde en onverwacht voor dit uitzicht kwam te staan.


en dit is waar ik voor stop: een vrolijke noot bevestigd aan een ellenlange afrastering langs de dijk achter ons huis.

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga,

    Wat een mooie foto van een naar mij lijkt heerlijk drankje, dat verse fruit wat er in drijft doet je gewoon watertanden. En je hebt gelijk, de spetters zijn genomen in een tuincentrum in Ter Aar. Altijd genieten om daar te zijn, maar met dat heerlijke grietje mee nog meer. Je bekijkt het opeens weer met andere ogen.
    Jou beeld over het grote woon warenhuis vind ik door alle lijnen die het beeld in en uitlopen met daaronder alle stellingen zeer geslaagd. Een uitzicht wat uitnodigt om de boel eens van dichtbij te gaan bekijken.
    De onderste vind ik echt super, dan vraag ik me af, van welk feestje zullen dit de restanten zijn. Maar ook dat stukje spinrag. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen