donderdag 17 juli 2014

terug van weggeweest

hallo lieve Els,

met veel genoegen zet ik onze dialoog in beelden voort. we zijn weer helemaal terug! hoera!
voor mij geldt dat ook in letterlijke zin, want ik ben net een paar dagen in Alkmaar geweest.
mijn antwoord op jouw post bestaat deze keer uit foto's die ik aldaar met mijn iphone heb gemaakt.


de eerste dag regende het pijpenstelen..... dit was ons uitzicht vanuit paviljoen De Uitkijk in Egmond aan zee, waar we de regen onafgebroken langs het raam zegen sijpelen. een passende reactie op jouw deprimerende donkere foto......


gelukkig ging ook voor ons de zon weer schijnen, zoals hier bovenop de Hondsbossche zeewering (die ken je vast nog wel uit de aardrijkskundeles....) doordat de asfaltweg langs zee was afgesloten konden we er helemaal bovenop komen, en genieten van het weidse uitzicht.


vlak voor we de reis terug ondernamen kwamen we in dit geweldige winkeltje terecht, waar we onze ogen uitkeken.
een ware orgie van kleuren, en alles nog eet- en drinkbaar ook!

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga,

    Ik heb genoten van jou foto keuze, de spetters tegen de ramen met een weids zicht over dat lege strand. Men vond het vast te nat om er te lopen. Leuk die blauwe blokken wat voor een heleboel contrast zorgt.
    De eindeloze dijk met hier en daar een wandelaar en met een geweldig licht daarboven. Super mooi.
    De laatste een echte snoepwinkel zowel voor de inwendige mens als voor het oog. Wat een heerlijke kleuren explosie heb je daar weten te vangen,

    GroetjEls

    BeantwoordenVerwijderen