maandag 3 november 2014

sprookjesland

halo Els,

da's ook toevallig....
wij waren net als jij een paar dagen weg,  dus ook ik heb van die prachtige herfstkleuren kunnen genieten
ik waande me in sprookjesland.....


dit tafereeltje deed me meteen aan kabouters denken
heb nog gekeken of ze zich achter de boom verscholen hadden maar kon geen spoor van ze ontdekken.....


en in dit sprookjesbos moest ik telkens in mijn ogen wrijven omdat ik dacht dat ik een elfje tussen het gebladerte zag verdwijnen :-)

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig licht heb jij in je beiden herfstfoto's, wij hadden helaas niet zo'n lekker zonnetje als op jou foto's zichtbaar is, de rood met witte stippen kabouter woninkjes hebben we ook wel veel gezien, wij hebben daarvan de verschillende groeistadia vast gelegd.
    Dan in je tweede dat mooie strijklicht tussen de bomen door. Moet werkelijk een stralende dag geweest zij.

    BeantwoordenVerwijderen