vrijdag 19 mei 2017

aardig

Vandaag was de opdracht om te 'aarden' door je camera op de grond te zetten. Dat gaat mij met mijn krakkemikkige lijf natuurlijk nooit lukken, dus ik moest iets anders bedenken.
Op pad met de honden passeerde ik twee stroomkasten, perfecte plek om te 'aarden', bedacht ik.
Ik heb mijn iphone er vlak bovenop gezet.....

Hier is de eerste


Gekozen voor liggend formaat en scherpgesteld op het landschap

En hier is de tweede


Staand formaat en scherpgesteld op het rode licht en de reflectie in het oppervlak van de stroomkast.

Dit was echt leuk om te doen!
Morgen verder!
Chris

1 opmerking:

  1. Vind het heel goed gevonden en geniet van jou foto's. Die rode kleur, super, het ene moment frontaal met een zachte weerspiegeling in beeld, het volgende moment er netjes langsop kijkend met de nadruk op het landschap.

    BeantwoordenVerwijderen